طراحی و چاپ تراکت در اصفهان
انواع تراکت
اندازه های تراکت
سایزها | سایز طراحی | سایز چاپ |
A4 | 29 × 20 سانتی متر | 28.8 × 19.8 سانتی متر |
A5 | 20 × 14.5 سانتی متر | 19.8 × 14.3 سانتی متر |
A6 | 14.5 × 10 سانتی متر | 14.3 × 9.8 سانتی متر |
B4 | 34 × 24 سانتی متر | 33.8 × 23.8 سانتی متر |
B5 | 24 × 17 سانتی متر | 23.8 × 16.8 سانتی متر |
B6 | 17 × 12 سانتی متر | 16.8 × 11.8 سانتی متر |
موارد استفاده از تراکت
بازاریابی با تراکت
یک انتخاب فوق العاده برای مشاغلی است که به دنبال مشتریان جدید به ویژه در سطح محلی هستند. این یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است. از طریق بازاریابی و توزیع تراکت، می توانید به طور موثر مخاطبان هدف خود را مجذوب خود کنید و علاقه مشتری را به روشی شخصی و ملموس ایجاد کنید.
چاپ تراکت تیراژ پایین
اگر به تراکت تعداد پایین نیاز دارید چاپ آن به صورت دیجیتال انجام می شود. چاپ دیجیتال برای تیراژ زیر 1000 عدد است و گران تر از چاپ های دیگر می باشد. همچنین می توانید به صورت تمام رنگی و تک رنگ آن را چاپ کنید. باتوجه به اطلاعات و سلیقه خود می توانید تراکت یک رو یا دورو چاپ کنید.چاپ تراکت در اصفهان توسط پینک گرافیک به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.
چاپ تراکت تیراژ بالا
برای چاپ تراکت تعداد بالا از چاپ افست استفاده می شود که برای تیراژ بالای 1000 عدد است و نسبت به چاپ دیجیتال ارزان تر است. همچنین این تراکت ها به صورت تمام رنگی و تک رنگ و یک رو و دورو با توجه به نیاز شما چاپ می شود. باید توجه داشته باشید چاپ تراکت دارای زمان بندی های مختلف چاپ 8 روزکاری، 4 روزکاری، 2 روزکاری می باشد که باتوجه به فوریت کار خود می توانید آن را انتخاب کنید.
قیمت تراکت تبلیغاتی
قیمت تراکت به عواملی همچون اندازه، تعداد، تعداد رنگ، تعداد طرف، زمان کاری آن بستگی دارد. همچنین در زیر علاوه بر اینکه می توانید قیمت ها را به صورت به روز مشاهده کنید می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در پینک گرافیک ثبت کنید. هم اکنون قیمت چاپ تراکت در اصفهان را از کارشناسان پینک گرافیک استعلام کنید.
هدف از تراکت
هر کسب و کار آنلاین همیشه در تلاش است تا تعداد زیادی مشتری را به دست آورد. اگر هر کسبوکاری خدمات، امکانات و مزایای خود را بر روی پوسترها و آگهیها تبلیغ کند، میتواند به سرعت مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کند. اگر آگهیهای شما به اندازهای جذاب هستند که توجه مخاطبان بالقوه را به خود جلب کنند، مشتریان دوست دارند پیشنهادات کسب و کار را بخوانند یا به آن نگاه کنند. این روزها خدمات و جزئیات محصول یک کسب و کار در درجه اول به صورت تصویر یا متن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارائه می شود. اکنون هر نوع کسب و کاری وب سایت خود را دارد و مردم برای انجام کارها به سمت فضای مجازی حرکت می کنند. در حال حاضر، این امر برای همه صاحبان مشاغل و تیم های بازاریابی ضروری است تا در تمام طول روز با مشتریان خود در تعامل باشند. در کنار تمام این آخرین روشهای بازاریابی، اهمیت آگهیها را نمیتوان فراموش کرد. به همین دلیل است که آنها بروشورهایی ایجاد کرده اند تا خدمات تجاری خود را در همه جا به اشتراک بگذارند.
آیا به این فکر می کنید که چگونه می توانید کمپین های تبلیغاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید؟
آیا نمی دانید چگونه می توانید تبلیغات کمپین های تبلیغاتی کسب و کار خود را تقویت کنید؟
تراکت ها ممکن است به نظر یک روش قدیمی برای بازاریابی به نظر برسند، اما هنوز در حوزه تبلیغات ارزش زیادی دارند.
تفاوت بین تراکت و بروشور چیست؟
یک بروشور ویژگیها، خدمات و محصولات مختلفی را که یک کسبوکار میفروشد، تشریح می کند. بروشورها را به صورت یک ورق کاغذ سه تایی با تصاویر و توضیحات در هر دو طرف چاپ می شود.
از طرف دیگر، یک تراکت معمولاً از یک صفحه تشکیل شده است. میتوانید آگهیها خود را بر روی آن چاپ کنید و برای جلب نظر مشتریان بالقوه و هدایت آنها به رویدادها یا نمایشگاه ها استفاده کنید.همچنین برای جذب مشتریان جدید عالی هستند زیرا بسیار ارزان هستند.
عناصر کلیدی بروشور برای مشاغل
چندین عنصر کلیدی وجود دارد که یک آگهی تجاری یا بازاریابی صرف نظر از محتوا یا نوع کسب و کاری که تبلیغ می کند به آنها نیاز دارد.
عنوان
عنوان آگهی باید جالب باشد تا در نگاه اول توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند. در کمترین کلمه ممکن، عنوان باید به خوانندگان ایده ای درباره آنچه می خواهید بفروشید یا تبلیغ کنید ارائه دهد.
محتوای اصلی
وقتی صحبت از یک تراکت می شود، محتوا بسیار مهم است در حالی که عنوان به سادگی توجه خوانندگان را به خود جلب می کند، محتوای اصلی آگهی تمام اطلاعات لازم در مورد محصول، خدمات یا رویداد را در اختیار آنها قرار می دهد. هنگام نوشتن مطالب، آن را تا حد امکان مختصر و مفید بنویسید.
گرافیک
طراحی تراکت مهم است زیرا باید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.جدا از محتوای نوشته شده، بروشور شما باید تصاویر با کیفیت بالا و گرافیک پس زمینه را نیز به نمایش بگذارد تا تاثیر بیشتری داشته باشد. هنگام اضافه کردن عناصر گرافیکی، مطمئن شوید که آنها با محتوا مرتبط هستند و از موضوع برند شما پیروی می کنند.
مکان و اطلاعات تماس
مهمترین بخش یک بروشور جایی است که خوانندگان میتوانند جزئیات مربوط به نحوه پیدا کردن یا تماس با شما را بیابند. همیشه برای خوانندگان این امکان را فراهم کنید که با درج آدرس کسب و کار و شماره تلفن در تراکت خود راهی برای ارتباط با شما پیدا کنند، حتی آدرس وب سایت و آدرس شبکه های اجتماعی خود را درج کنید.
7نوع تراکت
تراکت رویداد
تراکت رویداد آنهایی هستند که کسب و کارها و سازمان ها برای تبلیغ تعطیلات، تولدها، عروسی ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و فارغ التحصیلی ها استفاده می کنند.
تراکت تجاری
تراکت های تجاری یکی از رایجترین انواع آگهیها هستند و مؤسسات از آن برای ارائه اطلاعات مهم در مورد محصولات و خدمات خود به مشتریان و مصرفکنندگان استفاده میکنند.
تراکت مشاور املاک
همانطور که از نام آن پیداست، تراکت های املاک توسط آژانسهای املاک برای تبلیغ خدمات یا املاک در حال فروش استفاده میشوند.
تراکت شرکتی
تراکت های شرکتی شبیه به آگهیهای تجاری هستند که در آن برگههای تبلیغات چاپی برای جذب افراد به محصولات، خدمات یا رویدادهای خاص استفاده میشوند.
تراکت سیاسی
تراکت های سیاسی توسط کاندیداهای سیاسی برای به رسمیت شناختن نام و توضیح برای عموم مردم مورد استفاده قرار میگیرد.
تراکت غذا
وقتی رستورانها غذاهای لذیذ خود را تبلیغ میکنند، بهترین و کاربردیترین ابزار برای تبلیغ رستوران خود استفاده از تراکت است.
تراکت مدرسه
تراکت های مدرسه که به عنوان یک مطلب آموزشی نیز شناخته میشوند، نوع خاصی تبلیغات هستند که مدارس برای تبلیغ مؤسسه، امکانات و حتی دستاوردهای دانشآموزان خود استفاده میکنند.
بازاریابی با تراکت
تبلیغات مقرون به صرفه
استفاده از تراکت روشی مقرون به صرفه برای انتشار پیام برند شما است. نه تنها چاپ آن ارزان است، بلکه توزیع آن ارزان است.
تاثیر مشتری
اهمیت آگهیها در این است که به ایجاد یک اثر ماندگار کمک میکنند، شما را با مشتریان جدید مرتبط میکنند و جزئیاتی درباره برند شما به مشتریان بالقوه ارائه میدهند.
سوالات متداول
هزینه طراحی تراکت چقدر است؟
هزینه طراحی تراکت بستگی به یک یا دورو بودن و رنگی یا سیاه سفید بودن کار شما دارد. برای اطلاع از هزینه طراحی به لینک هزینه طراحی مراجعه فرمایید.
راه های موثر برای استفاده از تراکت ها؟
ارسال آنها از طریق پست، از جمله آنها با فاکتورهای مشتری، قرار دادن آنها بر روی شیشه جلو اتومبیل، درج آنها در روزنامه ها یا مجلات، و توزیع آنها در کنفرانس ها، سمینارها یا نمایشگاه ها.
چه چیزی باید در تراکت گنجانده شود؟
هر آگهی باید شامل نام تجاری، عنوان جذاب، جزئیات مربوط به محصول، خدمات یا رویداد، محتوایی که مختص خوانندگان هدف شما است و دعوت به اقدام باشد.
عناصر یک تراکت چیست؟
یک عنوان جذاب، یک محتوای عالی، گرافیک با وضوح بالا و اطلاعات تماس شما.
ویژگی های کلیدی تراکت چیست؟
سادگی طراحی، استفاده از فونت های مناسب، مرتبط بودن مطالب و املا و دستور زبان صحیح.
چه عناصر بصری باید در یک تراکت وجود داشته باشد؟
طراحی جذاب، محتوای عالی، کلمات کلیدی و متن خوانا مربوط می شوند.
چند نکته برای طراحی تراکت جذاب چیست؟
نوشتن یک عنوان به یاد ماندنی ، استفاده از طراحی عالی، تمرکز بر مزایا به جای فقط ویژگی ها، سازماندهی محتوا با حاشیه یا رنگ های متضاد و برجسته کردن نکات مهم.
چرا از تراکت برای تبلیغات استفاده کنیم؟
تراکت ها ارزان هستند، سریع و آسان تولید می شوند و بسیار تأثیرگذار هستند. همچنین، مردم همچنان موارد تبلیغاتی ملموس را به تبلیغات دیجیتال ترجیح می دهند.
چه چیزی یک تراکت مؤثر را می سازد؟
تصاویری با ظاهری حرفه ای، رنگ های پر جنب و جوش، سبک ها و اندازه های مناسب فونت، جزئیاتی که در بخش های خوانا آسان سازماندهی شده اند.