عکاسی محصول در اصفهان

عکاسی محصول در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و با ادامه رشد تجارت الکترونیک، تصاویر محصول شما اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. عکاسی محصول یک جایگاه بسیار مهم در عکاسی است و در حال حاضر برای تبلیغ و انتشار یک برند ضروری است. با این حال، این اشتباه است که فکر کنیم عکاسی محصول به یک شی در پس زمینه سفید محدود می شود زیرا راه های زیادی برای نمایش یک محصول وجود دارد. عکاسی همیشه باید بر اساس نوع کسب و کار، استراتژی ارتباطی ایجاد شده، مخاطبان هدف و استفاده مورد نظر باشد.

لیست قیمت عکاسی محصول

عکاسی با زمینه سفید
عکاسی تا 10 فریم
هر فریم
190.000 تومان
عکاسی با زمینه سفید
ارائه فایل با کیفیت اصلی
تجهیزات کاملا حرفه ای
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
زمان تحویل: ۳ الی 7 روزکاری
عکاسی تا ۳۰ فریم
هر فریم
180.000 تومان
عکاسی با زمینه سفید
ارائه فایل با کیفیت اصلی
تجهیزات کاملا حرفه ای
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
زمان تحویل: ۳ الی 7 روزکاری
عکاسی تا ۵۰ فریم
هر فریم
170.000 تومان
عکاسی با زمینه سفید
ارائه فایل با کیفیت اصلی
تجهیزات کاملا حرفه ای
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
زمان تحویل: ۳ الی 7 روزکاری

لیست قیمت عکاسی محصول

عکاسی با چیدمان
عکاسی تا 10 فریم
هر فریم
280.000 تومان
عکاسی با چیدمان
ارائه فایل با کیفیت اصلی
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
تجهیزات کاملا حرفه ای
زمان تحویل: ۵ تا 10 روزکاری
عکاسی تا ۳۰ فریم
هر فریم
270.000 تومان
عکاسی با چیدمان
ارائه فایل با کیفیت اصلی
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
تجهیزات کاملا حرفه ای
زمان تحویل: ۵ تا 10 روزکاری
عکاسی تا ۵۰ فریم
هر فریم
260.000 تومان
عکاسی با چیدمان
ارائه فایل با کیفیت اصلی
مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور، سایت، بنر و …
تجهیزات کاملا حرفه ای
زمان تحویل: ۵ تا 10 روزکاری

انواع عکاسی محصول

1.

پس زمینه سفید

عکس‌های پس‌زمینه سفید همان‌هایی هستند که در بازارهای تجارت الکترونیک مانند آمازون، AliExpress و eBay مشاهده می‌کنید. همچنین به‌عنوان عکس‌های تک محصولی ذکر شده است.این مسلما رایج ترین نوع عکس محصولی است که می بینید. در واقع، زمانی که عکس‌های محصولات برندهای مد برتر را تجزیه و تحلیل کردیم، متوجه شدیم که ۹۵ درصد از آنها عکس‌های پس‌زمینه سفید دارند.

2.

عکاسی تطبیقی

برای ارائه اندازه واقعی محصول و جلوگیری از گمراه کردن مشتری، گاهی اوقات منطقی است که یک محصول مرتبط را روی تصویر قرار دهید. در این موارد لازم است که آنها اشیاء جهانی باشند تا مشتری بتواند ببیند و مقایسه کند.قرار دادن شخص در کنار یک شی یا استفاده از آن، راه خوبی برای به تصویر کشیدن ابعاد است. مقیاس همه چیز را در برخی از محصولات ایجاد می کند، زیرا عکاسی سفید به تنهایی ممکن است به اندازه کافی واضح نباشد. بنابراین، مشتری می تواند بلافاصله بفهمد که آیا آن محصول برای او ایده آل است یا اینکه باید نسخه بزرگتر یا کوچکتر را خریداری کند.

3.

عکاسی از محیط واقعی

ارائه محصول در یک محیط واقعی، با زمینه سبک زندگی، ممکن است بهترین راه حل برای برخی از محصولات باشد. برندهای بیشتری این سبک از عکاسی را انتخاب می کنند زیرا در نهایت تاریخ و ارزش های خود را با هر یک از محصولات خود مرتبط می کنند. این به طور گسترده ای در حوزه مد و دکوراسیون استفاده می شود، برای ارتقای استاندارد زندگی خاص و ایجاد همدلی با مخاطبان هدف، کسانی که سلیقه های مشابه دارند و می توانند خود را در عکاسی ببینند. بیش از یک محصول، برند در حال فروش لحظه و محیطی است که مشتری می‌خواهد، و در نهایت مشتری خرید احساسی‌تری انجام نمی‌دهد و پیوند قوی‌تری با برند ایجاد می‌کند.

4.

آهنگسازی عکس

چه عکس‌هایی که از بالا گرفته شده‌اند، یا مجموعه‌ای از محصولات با دقت قرار گرفته را نشان می‌دهند (به این حالت تخت گفته می‌شود) یا از زوایای دیگر، قرار دادن عناصر مرتبط با محصول معمولا ایده خوبی است. این باید به صورت محدود انجام شود زیرا مهم است که برجسته به محصولی باشد که می خواهید بفروشید. یک عکس با عناصر بیشتر داستانی را روایت می کند و با کسانی که آن را می بینند ارتباط برقرار می کند، علاوه بر این، بسیار جالب تر و جذاب تر از یک شی با پس زمینه سفید است.این قالبی است که در شبکه های اجتماعی بسیار خوب کار می کند، زیرا همانطور که در بالا گفته شد ارزش ها، سلیقه ها و سبک زندگی را ارائه می دهد. این یک راه عالی برای ارتباط با مخاطب هدف است که باعث افزایش فروش می شود.

فواید عکاسی محصولات

عکس محصول شما نقش مهمی در برداشت اول دارند، بنابراین تصاویر سفارشی یکی از بزرگترین عوامل تاثیر مثبت بر درک اولیه کاربر از سایت است. 88 درصد از برندها به این موضوع پاسخ داده اند و چنین تصاویری را در وب سایت خود گنجانده اند. به علاوه، تعداد فزاینده ای از برندهای آنلاین از این تصاویر به عنوان مسیری برای خرید استفاده می کنند. عکاسی محصول در اصفهان به صورت حرفه ای توسط تیم پینک گرافیک انجام می شود.

عکاسی از محصول در اینستاگرام

اینکه برند شما در رسانه های اجتماعی چگونه به نظر می رسد، اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد زیرا ما در عصر تجارت اجتماعی هستیم. حدود 130 میلیون کاربر اینستاگرام گزارش می دهند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات، ماهانه روی پست های خرید ضربه می زنند. اما اگر از نظر بصری جذاب نباشند، ممکن است افراد کمتر روی پست‌های شما ضربه بزنند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دسترسی به تلفن‌های هوشمند به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می‌دهد تا عکاسی خود را برای انواع محصولات از مراقبت از پوست گرفته تا غذا، پوشاک و بسیاری دیگر از کالاهای تجارت الکترونیکی خود انجام دهند.عکس های محصول بهتری برای کمپین های اینفلوئنسر خود ایجاد کنید.

روش عکاسی محصول

عکاسی محصول یک اندازه نیست. همانطور که فروشگاه شما احتمالاً دارای محصولات و خدمات متنوعی است، عکس های محصول نیز دارای سبک ها و اهداف مختلفی هستند. برخی برای استفاده روزمره هستند، در حالی که برخی دیگر منحصر به فرد هستند و فقط در موارد خاص استفاده می شوند.چه بخواهید در عکس‌های محصول خود ظاهری ثابت داشته باشید یا با سلیقه آن‌ها را با هم ترکیب و مطابقت دهید، مهم است که تفاوت بین هر نوع عکاسی محصول و نحوه بهترین عکس گرفتن از آنها را درک کنید.

نکات عکاسی محصول

عکاسی محصول یک هدف روشن دارد، برجسته کردن یک شی خاص و جلب توجه مخاطب هدف و تشویق خرید.شما از تجارت الکترونیکی که فقط حاوی یک متن توصیفی از محصول است خرید نمی کنید،اکثر مردم این کار را نمی کنند، زیرا سطح اعتماد به شدت کاهش می یابد زمانی که عکسی وجود ندارد که ویژگی های توصیف شده را نشان دهد.این تصاویر باید با توجه به نوع محصول ایجاد شوند و صرف نظر از سبک عکاسی، باید محصول را به وضوح برجسته کنند تا به طور دقیق بیان شود و ارزش وعده داده شده تحویل داده شود. ما نمی خواهیم هیچ یک از مشتریان را ناامید کنیم. و به همین دلیل مشخصات محصول در عکس باید به کالای واقعی پایبند باشد.

ایده عکاسی محصول

یکی از بهترین چیزها در مورد عکاسی محصول این است که امکان کشف خلاقیت را فراهم می کند. در این مواقع، ما باید دست به کار شویم و چیزهای مختلفی را تجربه کنیم، زیرا محصولات ظاهراً غیرجذاب که صرفاً برای انجام یک کارکرد ایجاد شده اند، بسته به نحوه نمایش آنها می توانند عکس های خارق العاده ای را ایجاد کنند.
یک مثال دقیق: چرا به جای عکاسی از یک کاغذ کادو ساده روی پس زمینه سفید، چیزی را با آن کاغذ نپیچید (چون هدفش همین است) یا یک میز را با سایر موارد مورد نیاز در لحظه شبیه سازی کنید؟ درخت کریسمس با هدایایی در زیر آن، پیچیده شده با همان کاغذ. عکاسی محصول در اصفهان به صورت تخصصی توسط تیم حرفه ای پینک گرافیک انجام می شود.

عکاسی از محصول در اصفهان

هیچ محصولی نباید به یک نوع عکاسی محدود شود، به خصوص اینکه کانال های ارتباطی مختلف به سبک های متفاوتی نیاز دارند. نکته مهم این است که بفهمید با چه کسی می خواهید ارتباط برقرار کنید، به درستی پلتفرمی را که برای نمایش تصویر استفاده می کنید، بشناسید و البته مطمئن شوید که هر عکس نشان دهنده برند و ارزش های آن است. حتی در تجارت الکترونیک یا دایرکتوری، ترکیب چندین سبک عکاسی و زوایای مختلف مفید است تا مشتریان درک واقعی از شیء داشته باشند. پینک گرافیک ارائه دهنده خدمات انواع عکاسی محصول در اصفهان می باشد. با ما می توانید فروش فوق العاده ای را تجربه کنید.

عکاسی از محصول برای سایت

تاثیر عکاسی حرفه ای محصول را با نمونه های واقعی ببینید. عکاسی محصول شاخه‌ای از عکاسی است که شامل عکاسی از محصولات با هدف نمایش، تبلیغ و برجسته کردن ویژگی‌های خاص یک محصول است. ایجاد عکس های محصول با کیفیت بالا کار ساده ای نیست. عکاسی محصول حرفه ای شکل تجاری عکاسی از طبیعت بی جان است. یادگیری نحوه استایل دادن به محصولات، تنظیم نور و ترکیب نوردهی های مختلف به زمان نیاز دارد. شما با عکاسی حرفه ای از محصولات خود و قرار دادن آن درون سایت می توانید علاوه بر جذب مشتری، فروش شگفت انگیزی را تجربه کنید.

سوالات متداول عکاسی محصول

بهترین نور برای عکاسی محصول چیست؟

اگر نیاز به نورپردازی محصولات با نور مصنوعی دارید، یک نور باکس نرم و یک بازتابنده، مکان های خوبی برای شروع هستند. اگر خوش شانس هستید که یک استودیوی عکاسی اختصاصی دارید ، نصب نور سه نقطه ای احتمالا بهترین گزینه شما خواهد بود.

آیا عکاسی محصول یک بازاریابی است؟

عکاسی محصول شکلی از بازاریابی بصری است که هدف آن برجسته کردن بهترین بخش‌های یک محصول و نمایش آن در مطلوب‌ترین نور ممکن است. این یکی از اولین چیزهایی است که مصرف کننده هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید محصول به آن توجه می کند.

یک محصول باید چند عکس داشته باشد؟

شرط مشخصی برای تعداد عکسی که باید برای هر مورد داشته باشید وجود ندارد،.مقدار توسط محصول و همچنین هرگونه ملاحظات لازم برای زوایای، اندازه و رنگ محصول تعیین می شود.

مدت زمان عکاسی محصول چقدر است؟

برای یک روز کامل برنامه ریزی کنید. این به تیم عکاسی شما زمان کافی برای عکاسی از محصولات شما با زوایای مختلف، نور و لوازم جانبی برای به حداکثر رساندن تصاویر شما می دهد. البته مدت زمان عکاسی بستگی به محصول و تعداد آن دارد.