آموزشی

چاپ تیشرت محرم

چاپ تیشرت محرم

ماه محرم چیست؟ محرم اولین ماه تقویم اسلامی و یکی از چهار ماه مقدس سال است. دهم محرم به عنوان روز عاشورا شناخته می شود که از روز های مهم در اسلام است. عاشورا روز عزاداری مسلمانان شیعه است که هر ساله درگذشت حسین بن علی، نوه پیامبر اسلام محمد و سومین امام شیعیان را گرامی می دارند. امام حسین همراه با بیشتر بستگان و همراهان کوچکش در نبرد کربلا کشته شد. شیعیان با دسته های عزاداری در مکان های عمومی حضور می یابند.

تاریخ تاسوعا و عاشورا 1403 دوشنبه ۲۵ و سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ است.

طرح های تیشرت محرم

به فکر طراحی تی شرت های محرم خود هستید؟ می توانید از میان طرح های زیر طرح مورد نظر خود را برای چاپ انتخاب کنید یا اینکه طرح دلخواه خود را بر روی تیشرت چاپ کنید. تیشرت ها در سایزهای مختلف ارائه می شود.

تیشرت محرمی مردانه

محرم سال 1403 در ماه تیر می باشد که جزو ماه های بسیار گرم می باشد بنابراین شما باید از تیشرت و لباس های نازک و خنک استفاده کنید. جنس تیشرت های ما از نخ و پنبه می باشد که علاوه بر خنک بودن بسیار سبک و لطیف است. این تیشرت ها دارای سایزبندی و رنگبندی های مختلف می باشد.برای چاپ تیشرت محرم هم اکنون می توانید طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا آن را روی تیشرت چاپ کنیم.

تیشرت محرمی بچگانه

همیشه انتخاب و خرید لباس برای کودکان در ماه محرم بسیار سخت بوده است زیرا انتخاب یک لباس که طرح مناسبی داشته باشد کار مشکلی است. بنابراین پینک گرافیک کار شما را آسان کرده است. شما می توانید طرح دلخواه خود را روی تیشرت با هر سایزی که خواستید سفارش بدهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. بنابراین برای چاپ تیشرت محرم  شما یک تیشرت با طرح دلخواه خود دارید که می توانید آن را در مراسم های عزاداری استفاده کنید.

تیشرت مشکی محرم پسرانه

پسرها برای شرکت در مراسم های عزاداری معمولا یک تیشرت یا پیراهن مشکی می پوشند اما برای متفاوت بودن می توانند یک تیشرت با طرح دلخواه خود چاپ کنند و در مراسم ها و دسته های عزاداری بپوشند. به این ترتیب یک تیشرت با طرح دلخواه محرمی می تواند انتخاب خوبی برای شرکت در مراسم های مذهبی باشد تا شما را نسبت به سایرین متفاوت کند. هم اکنون طرح خود را برای ما ارسال کنید.

لباس محرم مردانه شیک

هر چقدر به ماه محرم نزدیک می شویم همه به فکر پوشش خود هستند که علاوه بر شیک بودن بسیار آراسته باشد.پیشنهاد ما به شما یک چاپ تیشرت محرم با طرح اختصاصی و دلخواه شما باشد تا متفاوت تر و ویژه تر به نظر بیایید. یک تیشرت خنک و سبک انتخاب خوبی برای آقایان می باشد تا در مراسم های عزاداری شرکت کنند.

چاپ تیشرت محرم در اصفهان

همیشه پوشش یکی از دغدغه های مردم بوده است که علاوه بر شیک بودن بتواند مناسب مراسمی که در آن شرکت می کنند باشد. بنابراین ما به شما یک تیشرت با طرح محرم پیشنهاد می کنیم تا علاوه بر آراسته بودن بتواند مناسب شرکت در یک مراسم مذهبی باشد. همین الان می توانید از طرح های ارائه شده استفاده کنید یا اینکه طرح دلخواه خود را ارسال کنید. پبنک گرافیک، چاپ تیشرت در اصفهان را به صورت تخصصی انجام می دهد.

چاپ کلاه محرم

همانطور که گفته شد ماه محرم امسال در تابستان برگزار می شود بنابراین داشتن یک کلاه برای جلوگیری از آفتاب موردنیاز همه می شود. شما می توانید طرح دلخواه خود را از میان طرح های آماده در پینک گرافیک انتخاب کنید یا اینکه طرح دلخواه خود را بر روی کلاه چاپ کنید. جنس کلاه های نقابدار کتان نخ و پنبه می باشد که در قسمت بالایی کلاه طرح موردنظر شما چاپ می شود.

لیوان طرح محرم

هم اکنون می توانید لیوان طرح محرم از جنس سرامیکی چاپ کنید. شما می توانید از طرح های آماده داخل سایت یا طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا آن را بر روی لیوان چاپ کنیم. جنس لیوان ها سرامیکی می باشد که طرح شما به صورت تمام رنگی بر روی آن چاپ می شود. پینک گرافیک، چاپ لیوان سرامیکی در اصفهان را به صورت تخصصی انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *