آموزشی

10 قانون طلایی طراحی کارت ویزیت

10 قانون طلایی طراحی کارت ویزیت

علیرغم گسترش ارتباطات دیجیتال، کارت‌های ویزیت هنوز کاربردی هستند اما از آنجایی که افراد زیادی هنوز از آنها استفاده می کنند، باید مطمئن شوید که مال شما به یاد ماندنی است. برخی از قوانین ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کارت ویزیت شما نشان دهنده برند شما است و مشتریان یا شرکای تجاری بالقوه را جذب می کند.دوست دارید مردم در مورد شما و کسب و کار شما چگونه فکر کنند؟ اگر طراح هستید، مطمئن شوید که کارت شما زیبایی شناسی خلاقانه شما را منعکس می کند.

10 نکته مهم که باید در هنگام طراحی کارت ویزیت به آن دقت کنید

سایز-پست

1.اندازه مناسب را انتخاب کنید

یک کارت ویزیت باید به اندازه ای بزرگ باشد که محتویات آن را ببینید اما به اندازه ای کوچک باشد که در جیب یا کیف پول شما جا شود. اندازه استاندارد کارت ها 4.8*8.5 و 5.7*8.7 سانتیمتر است. کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کار کوچک شما می گوید، پس حتما طرحی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد.

رنگ-لوگو

2.از طرح رنگ برند خود استفاده کنید

برخی کارت ویزیت تمام سفید را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر به رنگ های چشم نواز تمایل دارند. با این حال، استفاده از طرح رنگ برند خود را نادیده نگیرید، که می تواند به گسترش آگاهی برند به مشتریان بالقوه کمک کند. هنگامی که تغییرات قابل توجهی در برند ایجاد می کنید، مطمئن شوید که کارت ویزیت خود را به روز کنید.

تصویر-لوگو

3.لوگوی کسب و کار خود را درج کنید

گنجاندن لوگوی شرکت شما راه دیگری برای ایجاد آگاهی از برند است. هر چه مشتری لوگو، نام تجاری و سایر مراجع شرکت شما را بیشتر ببیند، احتمال اینکه آن را به خاطر بسپارد بیشتر می شود. بسته به شکل و اندازه لوگو، آن را در یک گوشه کارت یا در مرکز اضافه کنید. هدف این است که بدون اشغال فضای زیادی برای اطلاعات مهم (مانند نام تجاری، شماره، خدمات) قابل مشاهده باشد.

phonenumber

4.تمام اطلاعات تماس خود را وارد کنید

به غیر از نام و شماره خود، سایر اشکال تماس مانند ایمیل، آدرس سایت و شماره شبکه های اجتماعی را نیز در نظر بگیرید. اگر کسب و کار شما دارای یک مکان مشخص می باشد، آن را هم اضافه کنید.

quality

5.جنس با کیفیت را انتخاب کنید

کاغذ ارزان یا مقوای شل و ول می‌تواند کارت شما را غیرحرفه‌ای جلوه دهد. بنابراین کارت ضخیم‌تری را انتخاب کنید که حس ممتازی به شما بدهد. از جنس های به روز و شیک استفاده کنید تا مخاطب شما برای همیشه کارت شما را درون کیف خود داشته باشد. به طور مثال می توانید از کارت های شیشه ای، برجسته یا حتی طلاکوب استفاده کنید تا نسبت به رقبا متمایز باشید.

ux-سایت

6.ساده طراحی کنید

مردم در طول سال از انواع مشاغل و حرفه ای کارت ویزیت دریافت می کنند. در حالی که استفاده از رنگ ها و طرح های چشم نواز برای برجسته کردن کارت خود وسوسه انگیز است، این همیشه ضروری یا مفید نیست. اگر کسب و کار شما منحصر به فرد است یا خدمات باکیفیتی ارائه می دهد، احتمال دارد که شخص کارت ویزیت شما را در اطراف نگه دارد. به جای نگرانی در مورد طرح رنگ های عجیب و غریب، چیز ساده ای را انتخاب کنید که شامل تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز برای خرید محصول یا خدمات شما باشد.

correction

7.قبل از چاپ تصحیح کنید

قبل از چاپ، طرح خود را از نظر غلط املایی بررسی کنید. سپس از یک دوست یا همکار بخواهید که آن را نیز بخواند. آنها ممکن است چیزی را ببینند که شما ندیده اید. دوبار بررسی کنید که اطلاعات تماس دقیق و به‌روز باشد و لوگو و رنگ‌ها به درستی برند شما را منتقل کنند.

Qrcode

8.یک کد QR اضافه کنید

افزودن یک کد QR به کارت ویزیت، تماس افراد با شما را آسان‌تر می‌کند. که آن را به شماره شما یا یک صفحه در وب سایت خود پیوند دهید. در نظر داشته باشید که کد QR نباید خیلی کوچک و ناخوانا باشد وگرنه در کارت قابل خواندن توسط گوشی نیست. حتما در زیر کد یک کادر ساده بیاندازید که کد خوانایی لازم را داشته باشد.

فونت-لوگو

9.یک فونت خوانا انتخاب کنید

شما می خواهید که گیرندگان بتوانند کارت ویزیت شما را در یک نگاه بخوانند. مطمئن شوید که فونت هایی که در کارت ویزیت خود استفاده می کنید خیلی کوچک، خیلی فانتزی یا به نوعی تحریف نشده باشند. طراحی کارت ویزیت چیزی فراتر از لوگو و رنگ است. نوع قلمی که انتخاب می‌کنید می‌تواند تفاوت بین تماس گرفتن و انداختن کارت در سطل زباله باشد.

Brand-personality

10.الگویی را پیدا کنید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد.

کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کار کوچک شما می گوید، پس حتما طرحی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد. آیا نمی دانید چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنید؟ هنگامی که طرح کسب و کار خود را تهیه کردید، کسب و کار خود را شکل دادید و برندسازی خود را ایجاد کردید، آماده نزدیک شدن به مشتریان بالقوه هستید. راه های زیادی برای انجام این کار و قرار دادن کسب و کار خود در خط مقدم ذهن مشتریان احتمالی وجود دارد.

طراحی کارت ویزیت

با وجود این واقعیت که استراتژی‌های بازاریابی به طور دیجیتالی می‌شوند، کارت ویزیت چاپی جایگاه خود را به‌عنوان یکی از اجزای اصلی دنیای تجارت حفظ می‌کند و به راحتی می‌توان فهمید که چرا. این یک راه مقرون به صرفه برای نشان دادن اعتبار شما و ایجاد یک تأثیر ماندگار است. این تکه کاغذ کوچک کارهای سنگین زیادی را برای کسب و کار شما انجام می دهد، حیاتی ترین اطلاعات کسب و کار شما را در یک فضای جمع و جور ارائه می دهد. طراحی کارت ویزیت خود را به طراحان باتجربه و حرفه ای پینک گرافیک بسپارید تا بهترین طرح ها را برای کسب و کار شما ارائه دهند که بتوانید بهترین بازخود را از مخاطب خود در یافت کنید.

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

کارت‌های ویزیت اولین تصور از کسب‌وکار شما را ارائه می‌دهند، برند شما را به نمایش می‌گذارند، اطلاعات تماس شما را ارائه می‌دهند و اعتبار بیشتری به کسب‌وکار شما می دهند. بنابراین طراحی کارت ویزیت خود را به یک طراح با تجربه بسپارید که با تجربیات و سلیقه خود بهترین ها را برای شما طراحی و چاپ کنند. پینک گرافیک مرجع تخصصی طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت در اصفهان می باشد.

طرح لایه باز رایگان

سایت های زیادی برای دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت وجود دارد که یکی از آن ها پینک گرافیک می باشد که طیف گسترده ای از طرح ها را به صورت رایگان درون خود دارد. برای کسب و کارهای نوپا که نمیتوانند هزینه زیادی برای طراحی پرداخت کنند، طرح های رایگان بهترین گزینه می باشد. شما می توانید در پینک گرافیک طرح لایه باز خود را انتخاب کنید و اطلاعات خود را درون کارت جایگذاری کنید و حتی رنگبندی آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

اجزای کارت ویزیت

  • لوگو: در حالی که لوگوی شما در جلوی کارت ویزیت شما قرار می گیرد، باید در پشت کارت نیز نمایش داده شود، هرچند به شکلی کوچکتر و کمتر جلب توجه کند. انجام این کار برند شما را تقویت می کند و طراحی حرفه ای کارت را حفظ می کند. زیرا ممکن است فقط از رنگ های جلب توجه در جلوی کارت ویزیت شرکت استفاده کنید.

  • آدرس وب سایت: وب سایت شرکت شما یکی دیگر از اطلاعات حیاتی است که باید در طراحی کارت ویزیت شما گنجانده شود، زیرا باعث تشویق بیشتر گیرنده می شود. به خاطر داشته باشید که بازدید از وب سایت شما گام بعدی بالقوه در هنگام مشاهده کارت ویزیت شما خواهد بود. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که کارت و وب سایت شما شباهت هایی در طراحی دارند، از جمله طرح رنگ و تایپوگرافی.

  • اطلاعات تماس: (ایمیل، شماره تلفن، آدرس). کارت ویزیت شما همچنین باید گیرنده را تشویق کند تا با برند شما تعامل بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که باید جزئیات تماس اصلی خود از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس شرکت (اگر دفتر یا فروشگاه فیزیکی دارید) را نیز درج کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت حرفه ای رایگان

در پینک گرافیک کارت ویزیت ها به صورت کاملا اصولی و حرفه ای طراحی شده اند که شما می توانید به راحتی طرح دلخواه خود را به آسانی ویرایش کنید یا آن را به طراحان باتجربه ما بسپارید تا بهترین ها را به شما ارائه دهیم. برای حرفه ای و خاص تر دیده شدن می توانید کارت خود را به صورت کاملا اختصاصی طراحی و ارائه کنید که در این زمینه طراحان ما می توانند به شما کمک کنند.

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز

طرح های کارت ویزیت در پینک گرافیک به صورت لایه باز و رایگان می باشد که می توانید به آسانی طرح موردنظر خود را دانلود کنید و تغییرات لازم شامل تغییر اطلاعات، تغییر رنگ و تغییر تصویر را در آن انجام دهید و کارت سفارشی خود را طراحی کنید. اگر در زمینه طراحی کارت و فتوشاپ تجربه ای ندارید، طراحان پینک گرافیک اینجا هستند تا شما را در این امر راهنمایی کنند فقط کافیست اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا ویرایش های لازم برای شما انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *